Monday, May 31, 2010

Celaka Zionis!



Sekali lagi Zionis terkutuk 'mencabar' dunia dengan serangan pengecut ke atas flotila misi kemanusiaan dan sekali lagi maruah dan kehormatan manusia dicalar tanpa sebarang tindakan konkrit mereka yang bergelar kuasa besar dan yang lebih memilukan saudara seagama warga Palestin terus berdiam diri menikus lantas menunjukkan betapa lemahnya mereka yang rata - rata sebangsa dan yang lebih parah seagama dengan mereka yang terkepung di bumi Palestin.

Zionis di bumi rampasan mereka terus berleluasa sedang jiran terdekat seperti Mesir terus berdiam diri malah sebelum ini tegar bersekongkol dengan syaitan bertopeng manusia dengan menghalang warga Palestin daripada mendapatkan bantuan. Di mana nilai kemanusiaan dan ukhuwah yang diajar dan dipelajari selama ini. Tidakkah mereka sedar peringatan Allah dalam Al -Quran tentang sikap dan perilaku susuk - susuk tubuh berbangsa Yahudi itu? Jelas umat Islam kini seperti buih - buih laut yang banyak tetapi tidak bermakna, langsung tiada kekuatan dan iltizam melindungi saudara seagama.

Di mana kuasa - kuasa Islam seperti Arab Saudi, Jordan, Indonesia dan Malaysia sendiri? Sekadar melalak seperti anjing menyalak bukit tiada maknanya atau membawa resolusi ke PBB. Beratus mungkin beribu resolusi telah diluluskan namun langsung tidak memberi kesan pada haiwan zionis itu. Adakah cukup sekadar mengharapkan marhaen bangkit dan turun ke jalan - jalan raya berdemonstrasi? Atau mengharap persona non grata seperti Osama Ben Laden untuk bertindak?

Lebih malang tatkala ramai pemimpin Islam masih berhubung langsung dengan Zionis Laknatullah seperti Mesir, Jordan, Indonesia atau sekurang - kurangnya melantik mereka yang berkepentingan menjulang idealisme Zionis sebagai penasihat, semata - mata ingin terus berkuasa? Sikap munafik inilah penyebab Zionis terus mekar dan berkembang dan langsung tidak gentar dengan luahan api kemarahan rakyat terbanyak dunia kerana pemimpin - pemimpin dunia termasuk mereka yang mengaku beriman kepada Allah dalam diam mengiakan keganasan Zionis.

Enough is enough and those in power have the responsibility to do something concrete to rectify this oppression done by an illegitimate nation upon a legitimate people and country. Enough with rhetorics and the Holocaust as today it is clear that Holocaust is really a myth to legitimise the oppression done to the People who in the first place have nothing to do with the tragedy (If there really was one) inflicted upon the Jews during WWII. Let us support and help those Palestinians in reclaiming what is rightfully theirs though it seems an uphill battle.

בבילון מציעה מילון ותרגום בקליק אחד בלבד

No comments: